Hell and High Water
S11, A1: Medan motorvägspersonalen försöker evakuera bilister och rädda infrastruktur från ett jordskred i Coquihalla, fastnar Jamies nya operatör och Team Reliable trotsar översvämningar för att rädda strandsatta invånare.