Family Guy Hell Comes to Quahog
S5, A3: Meg får jobb på den nya Superstore-butiken i staden. Men den nya butiken driver alla andra butiker till konkurs och dessutom förbrukar den stadens alla energiresurser. Brian och Stewie bestämmer sig för att ta upp kampen.