Insecure Hella Disrespectful
S2, A7: Motsättningar ökar under Derek och Tiffanys middagsbjudning. Molly funderar på framtiden efter att ha tvingats acceptera sin romantiska situation. Issa försöker ställa saker tillrätta med Frieda.