S2, A5: Issa skriver en lista och blir oense med Frieda på en retreat med jobbet. Mollys dag tar en oväntad vändning när hon är med på ceremonin då hennes föräldrar förnyar sina äktenskapslöften. Lawrence får oväntat höra nya saker om Issa.