S2, A1: Shauns föreslagna behandling för en hemlös patient sätter honom och Jared i Andrews fokus. Claire försöker övervinna Melendez ovilja att göra en riskabel hjärtoperation. Glassman står inför ett svårt beslut om sin hälsa.