S16, A10: Efter bilolyckan utanför Joe's Bar och räddningsarbetet av Station 19:s brandmän, jobbar Grey Sloans läkare hela natten för att rädda livet på deras kollegor. Amelia oroar sig över att berätta om sin graviditet för Link.