S1, A3: Arthur tar en paus från att jaga Fasan och försöker återgå till sitt trygga och normala liv utan hjältar, där han är revisor, omedveten om att han bevakas av den hotfulla skurken Överdriften. Tick erkänner att han har en existentiell kris.