S1, A4: Elisabeth hade inte långt kvar att leva när Sofias änglar hjälpte henne och familjen. Sofia och Elisabeth fick en speciell relation. Sofia rörs till tårar när hon ser att det halsband hon gav till Elisabeth då i dag bärs av sonen Isak.