Pantertanter Henny Penny - Straight No Chaser
S6, A26: Damerna tvingas hjälpa Dorothy med skoluppsättningen av ett skådespel när alla elever insjuknar. Rose innehar rollen som Henny Penny medan Blanche spelar Goosey Loosey och Dorothy är Turkey Lurkey.