Hemma smakar bäst med antoni porowski Henry Golding's Malaysian Adventure
S1, A6: Antoni tar med Henry på en fantastisk resa till Borneo så att Henry kan lära sig mer om sin mors Iban-arv. Henry och Antoni lagar mat med sedan länge försvunna familjemedlemmar och nyfunna vänner och smakar sig fram till en djupare kontakt med Henrys förfäder.