Double Shot at Love with DJ Pauly D & Vinny Here's The Tea
S2, A5: Sviten får en chock när Pauly och Nikki återupplivar sin romans. Tjejerna har en plan för att avslöja Antonios 'otrohet', och Derryn får ihop det med en strippa.