About Sasha High School Troubles
S1, A3: Sasha och Pauline är ovänner efter födelsedagsfesten. Det går ännu mer utför när Anna bjuder in sig själv till en övernattning hos Sasha, vilket kan äventyra hennes hemlighet. Ingenting går som planerat.