Hillary Clinton, Chelsea Clinton & Amber Ruffin
S5, A10: Hillary och Chelsea tar hjälp av deras djärva vän Amber när de sjunger med i styrkegivande hyllningssånger – med lite assistans från Vanessa Williams.