The Mentalist His Thoughts Were Red Thoughts
S4, A16: Jane återförenas med sin tidigare ärkerival Bret Stiles (MALCOLM McDOWELL), den karismatiske kultledaren för "Visualize", när ledaren för en aktivistorganisation mot kulter mördas.