S3, A19: Jack McKay ställer till med fest på Bel Age-hotellet för att fira frigivningen från fängelset. Dylan bjuder in Brenda och Kelly och lovar att ta ett beslut den kvällen. Mel och Jackies äktenskap knakar i fogarna.