Alla mot alla med Filip och Fredrik Högt spel om segern
S7, A35: Cecilia Frode och Janne Josefsson satsar högt på seger i mötet med Emma Molin och Ankan Johansson som har samma mål. Janne lyser upp när studion får finbesök.