Hollywood Sequel Doctor
S5, A8: Kittlande mellan två vänner går fel, författare spånar för 'Gremlins 2', en man tampas med en vaktmästare, två skurkar misstänker att deras vän tjallade och Keegan och Jordan pratar om Afrika på en fest.