S1, A6: Jorge fortsätter kämpa för vårdnaden om barnen genom att göra sig själv till Armandos bundsförvant, vilket väcker Olgas misstankar. När Ana konfronterar Ariel kring hans påverkan på Marias liv stöter hon bort sin dotter ytterligare.