Ruby & Jodi: A Cult of Sin and Influence Honest, Responsible, Humble
S1, A4: Ruby Frankes dagböcker avslöjar misshandel och övergrepp med Jodi som förebild. När domen faller undrar alla om det verkligen är slut nu?