Honor Among Thieves
S4, A5: En förförisk konsttjuv ger Neal ett erbjudande i utbyte för information om hans förflutna. För att avtalet ska gälla måste Neal stjäla ett värdefullt konstverk utan att Peter och FBI får reda på det.