Phat Tuesdays: The Era of Hip Hop Comedy Hood To Hollywood
S1, A1: Det första avsnittet av Phat Tuesdays berättar historien om hur svarta komiker stängdes ute från "vita" komediklubbar på 90-talet, och hur de hittade egna lokaler i South LA där Martin Lawrence, D.L. Hughley och Robin Harris visade upp sina talanger. Efter LA-upploppen startade komikern Guy Torry Phat Tuesdays, en helsvart komedikväll på den världsberömda Comedy Store.