Hot Hot Heat
S1, A6: Följ med värden Nick Uhas och hans gäster när de höjer temperaturen och upptäcker vilken roll som värme spelar i vetenskapen. Den här veckans experiment undersöker hur man skickar hemliga meddelanden med värme.