House House mot God
S2, A19: När den 15-årige helbrägdagöraren Boyd skrivs in och hävdar att han kan prata med Gud tar House sig an fallet. House tror att grabben är en smart lurendrejare innan pojken berör en av Wilsons cancerpatienter och får hennes cancer att förbättras.