The Simpsons How Lisa Got Her Marge Back
S27, A18: Lisa blir påmind om hur lyckligt lottad hon är som har en sådan bra mamma när Marge tar med henne till Capital City för en musikal. Bart kommer på en ny plan om hur han kan luras.