Cometierra Hunger efter jorden och törst efter rättvisa
S1, A2: Aylín letar desperat efter Emma. Med hjälp av Ezequiel, en skeptisk polis, följer hon ledtrådar som leder till farliga avslöjanden. Samtidigt förbereder sig skolan på att kräva lärarens återkomst. Sökandet kulminerar i en förödande konfrontation som kommer att förändra allt.