Hurricane Helene / The Bachelor Party
S2, A2: Efter sin mors bortgång besöker Helene ön för att leta efter sin biologiska far. Roarke och Javier kommer närmare varandra. Ruby ger sig själv en andlig rening med en brasa och ett nattbad.