I Can Only Wait
S1, A5: Maina notices that Eripiyo hasn't been able to buy as many CDs and starts to worry, especially since she hears rumors of her switching favorites. Meanwhile, Yumeri's rank goes up, and she wonders if that'll cause a rift between her and Maki.