I djurens tjänst I djurens tjänst S01 E04
S1, A4: I kvällens avsnitt av I djurens tjänst får vi träffa hästen Aragon som har en misstänkt cancerknöl på benet, hunden smulan som ska genomgå en stor och farlig operation, och katten Murphy som kommit in med magsmärtor.