The long road home I dödens dal
S1, A4: I takt med att deras "fredsuppdrag" fortsätter utvecklas till en mardröm sitter den 1. Kavalleridivisionen fortsatt fast i ett irakiskt hus. Under allt farligare förhållanden omgrupperar Denomy och Volesky sig inför ytterligare ett räddningsförsök, medan Aguero och hans män försöker få kontakt. Nyheter om överfallet når familjen Miltenberger i USA och LeAnn och Gina försöker trösta ängsliga familjer.