S1, A4: Jo och Farids relation befinner sig på bristningsgränsen och Brie skickas till Briddus för att hjälpa till med utredningen. Samtidigt kämpar Jo för att komma till ro med sitt förflutna och sluta fred med de spöken som hemsöker henne.