How I Caught My Killer "I found Candice's Diary..."
S1, A2: När 14-åriga Candice Parchment försvinner avskriver polisen henne som rymling. Månader senare hittas hennes kropp några kvarter från hennes hem. Utredarna är förbryllade tills Candices eget författarskap hjälper till att avslöja den fruktansvärda sanningen bakom hennes mord.