I Got Played
S5, A7: Connor och Oliver försöker boka en kyrka för sitt bröllop för att blidka sina mammor. Under tiden fortsätter Annalise och Nate sin strävan efter rättvisa inför oändliga hinder och allvarliga omständigheter, och Annalise börjar tvivla på guvernörens hängivenhet till hennes ändamål.