S6, A4: FBI fortsätter att förhöra Connor, vilket leder till att han får panik under trycket. Annalise, Tegan och eleverna försvarar en kvinna som anklagas för att ha kränkt en handikappad mans medborgerliga rättigheter när de utvecklade en dejtingapp som diskriminerar honom.