I Know What You'll Do Next Summer Veronica Mars
S3, A18: Veronica får godkänt på det prov som tillåter henne att officiellt bli en privatdetektiv. Piz intervjuar Apollo, en afrikansk student som skrivit en bok om sina år som föräldralös och soldat i Uganda.