S3, A10: Bill berättar sanningen för Sookie om hennes identitet och varnar henne för farorna som väntar. Lafayette och Jesus tar vampyrblod och ser överraskande syner medan de är påverkade av drogen. Arlene vänder sig till Holly för att få hjälp med graviditeten.