S1, A5: Max och Carson förenas för att hjälpa varandra med spelet och deras respektive oro. Max återfår kontakten med sin tidigare avlägsna familj. Carson vet inte om hon kan leda laget om hon inte får Lupe på sin sida. Greta konfronterar sitt förflutna.