S6, A7: Det är halloween och spratten är många. Först skrämmer Tim Al, sedan skrämmer Brad och Randy Jill, sedan dyker det upp en konstig man vid dörren och ber om att få se källaren. Jill, Tim och Wilson berättar för pojkarna att för många år sedan anklagades en man vid namn Clifford Warren för att ha dödat sin bror.