S10, A19: Kelly och Matt hjälper Dylan att leta efter sin pappa. Donna insisterar på att ta hand om Noah när han återhämtar sig från sina skador. Steves bror Ryan kommer på besök under lovet. Kelly startar sitt eget PR-företag.