S1, A3: När Ray håller tal på sin favoritfarbrors, Gus, begravning, anländer faster Alda för att utreda ett ouppklarat familjebråk. Faster Alda och hennes syster Marie har inte pratat med varandra sedan Ray och Debras bröllop för sju år sedan, då Alda ogillade var hon blivit placerad. Ray ber dem båda att inte börja bråka på begravningen och hoppas att hans tal om familjens betydelse ska få dem att änd...