S1, A4: Marc Márquez har aldrig förlorat en tävling på Sachsenring. Nånsin. Men efter hans skador verkar det som om en ny förare kan ta över tronen. Samtidigt kämpar Maverick Viñales och Yamaha för att hålla ihop.