Andromeda Illusionen om majestät
S3, A19: En felaktig sväng efter att ha lämnat en glidström skickar Andromeda in i Prolon-systemet. De räddar en flyktkapsel från en säker katastrof, men stoltheten vill ha den tillbaka.