Siesta Key I'm Not Letting Him Get Away With It
S3, A13: Juliette vill berätta för Alyssa om Nashville, och Chloe slits mellan sin lojalitet mot Juliette och sin karriär. Amanda väljer sida och sviker Juliette. Kelsey och Garrett tar nästa steg i sitt förhållande.