Siesta Key I'm Ready For A Good Guy
S3, A15: Juliette får veta att Alyssa och Alex har försonats, och Alyssa får veta att hon är gravid. Amanda och JJ grälar om tillit. Brandon tar in Camilla i gruppen igen, och Jared lämnar sin flickvän ensam med dem.