Import och export
S1, A1: Oskar söker sin plats i 80-talets Madrid. Föräldralös och luttrad av de hårda förhållanden han vuxit upp i, står en sak klart för honom vid 27 års ålder: han måste vinna, oavsett vad. Så den dag han möter den rika och hemlighetsfulla Sara Farad kastar han sig över möjligheten att ta en smygtitt på det lyxiga och spännande liv som skulle kunna vänta honom med henne och hennes familj.