The Perfect Miss Impulskontroll
S1, A5: Ralf är på jakt: Vem är den mystiska kvinnan som alltid skriver på hans bil? Efter ett missförstånd har han plötsligt en hund och en dejt med en främling som tar en helt oväntad vändning. Maria har också en dejt och låter sig ryckas med i en handling som slutar i katastrof.