Pantertanter In a Bed of Rose's
S1, A15: Rose tillbringar en natt med en man men när hon vaknar på morgonen är han död. Det får Rose att börja tro att det vilar en förbannelse över henne eftersom hennes make också dog i hennes säng. Dessutom visar det sig att mannen var gift.