Desperate Housewives In a World Where the Kings Are Employers
S5, A15: Susan blir arg när Mike låter Katherine sitta barnvakt åt MJ. Lynette vill att Tom ska sälja pizzerian. Carlos får en bonus när Gabrielle upptäcker hans chefs smutsiga hemlighet.