Desperate Housewives In Buddy's Eyes
S4, A12: Gabrielle försöker hantera att hennes make är blind. Någon från Lynettes förflutna överraskar henne genom att dyka upp på pizzerian. Bree och Katherine samarbetar med planeringen av Founders Day Ball.