S4, A2: George sätter sin prägel på familjen Fishers hem, vilket irriterar Arthur. David varnar Nate för att projicera sin personliga sorg på klienterna, Keith ansöker till ett glamoröst jobb, och Joe ifrågasätter logiken bakom Brendas tolvstegsprogram.