S1, A2: Ghislaine Maxwell och Jeffrey Epstein tillhör New Yorks elit och lever ett jetsetliv i lyx. Men utanför den innersta cirkeln börjar rykten spridas om de många unga kvinnor som besöker Epsteins lyxvillor i USA och på hans privata ö i Karibien. Officiellt anlitas flickorna för att ta hand om hushållet men är egentligen rekryterade av Ghislaine Maxwell för att stilla Epsteins sexuella behov. Del 2 av 3.